Mai világunkban egy cég, vállalat esetében gyakori a teljes iroda költözése, amely nagyfokú szervezést, alapos előkészületet és pontos, tökéletes együttműködést igényel.
Az irodaköltöztetéseket sok éves tapasztalatunk alakította. Az irodák, intézmények, raktárak, műhelyek költöztetése során előre egyeztetetten vesszük figyelembe megrendelőink igényeit, így a pakolás idejét és menetrendjét hozzáigazítjuk az irodában folyó munkákhoz.
Tudjuk, hogy az idő pénz, ezért a költöztetés szigorú menetrend szerint zajlik, melyet megelőz egy, a Megbízóval együtt készített, részletes költöztetési terv. Ha a csomagolást is ránk bízza, akkor előre kialakított jelölésrendszerrel, az iratok sorrendjének megőrzésével végezzük a csomagolást, dobozolást, így a célállomáson minden egyszerűen a helyére kerül, akár tervrajz alapján meghatározva is.
A költöztetendő iroda zökkenőmentes munkájának érdekében többnyire a péntek délutáni rendszerleállástól a hétfői munkakezdésig történik a költöztetés, ami jelentheti akár teljes irattárak sorrendtartásos költöztetését is. Természetesen biztosítjuk bútorok, polcrendszerek szét- és összeszerelését, páncélszekrények, irodai nehézgépek (fénymásoló, szervergép) szállítását, a sérülékeny, különleges bánásmódot igénylő tárgyak megfelelő csomagolását és a személyes tárgyakat is kiemelt figyelemmel kezeljük.
Ha irodája költözni készül, vagy éppen lakásköltözés előtt áll és nem tudja hogyan oldja meg a költözést, akkor a legjobb helyen jár mert cégünk nagy gyakorlattal rendelkezik a költöztetés területén, szolgáltatásaink pedig lefedik a lakossági és cége...